loading...
خاطرات کارآموزی آمپول
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سنا 0 93 modir
omid بازدید : 1007 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

من 26سالمه و چند وقتی میشه که عروسی کردم از موقع عروسی هیچوقت آمپول زده بودم شوهرم پزشکه یه بار اومد خونه و دید که من حالم خیلی بده گفت هینجا دراز بکش من برم دارو بگیرم حدس زدم آمپول نوشته باشه اومد و گفت عزیزم بخواب روی شکمت تا این آمپولا رو بزنم زود خوب شی از تب داشتم گریه میکردم گفتم نه رضا خوهش میکنم من از آمپول میترسم گفت چی ؟؟؟؟عزیزم مگه بچه ای آمپول که ترس نداره ؟!!!این کارت مال بچه هاست قربونت برم بخواب منم با گریه خوابیدم با چهار تا امپول بالا سرم اومد و شلوارمو دادم پایین گفت عزیز دلم شل کن تا دردزت نگیره پنبه رو کشید سمت راستم و گفت نفس .. منم کشیدم و آمپولو خیلی آروم فرو کرد و در اورد بعدش سمت دیگه و پنبه کشید و بازم گفت نفس بکش و آمپولو زد و تزریق کرد . بعد گفت تا من دت تا ی بعدی رو حاضر کنم یکم استراحت کن و دستشو کشید رو موهام و نوازشم کرد و رفت بعد 3مین با دوتا آمپول گنده وارد اتاق شد گفت ب با خنده گفت بهتر شدی ؟؟؟؟گفتم یکم بعد گفتم رضا میشه اونا رو نزنم خیلی بزرگن گفت حق داری گل من اینا خیلی درد دارن ولی تما برات لازنپمه دوباره شلوارمو دادم پایین و همینجوری در حال گریه بودم که شلوارمو خیلی کشید پایین و گفت اینا رو باید عمیق بزنم پنبه کشید و گفت نفس عمیق ... و سوزنو فرو کرد و من بغضم ترکید و همراه گریه شروع کردم به ای ای کردن و هی دلداریم می داد اون که تموم شد آخریرو برداشت و گفت یکم تحمل کن این آخریه و سوزنو فرو کرد و من بازم گره کردم بعدش کشید بیرون و جاشونو ماساژ داد و سرمو بوسید و گفت یکم استراحت کن گل من بعد رفت و یه سرم آورد و من گفتم رضا ترو خدا دیگه بسه گفت قربونت برم اینو بزن بعد دیگه نزن بخدا لازمه برات گذاشتم سرمو بزنه پاشد از اتاق بره بیرون گفتم رضا ؟؟؟؟گفت چانم گفتم بیا پیشم بشین گفت الان میام رفت دستاشو شست و اومد و یکم آرومم کرد و بعد سرمو در آورد و پیشم خابید . امیدارم همیشه سالم باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 1,656
  • بازدید کلی : 71,767
  • کدهای اختصاصی